POTEPANJE PO EVROPI

//POTEPANJE PO EVROPI

[tab] [tab_item title=”POTOPIS PO EVROPI”] Vse skupaj se je začelo nekako takole…..prvotna ideja za dopust je bila letalo + Tajska, potem še nekaj drugih predlogov, a na koncu je zmagala ideja, da prvič preizkusiva potovanje z avtodomom.
potopis-001-1potopis-001-2potopis-001-3Destinacija Evropa oz. Francija in Španija. Sledilo je iskanje najema Avtodoma. Po nekaj prebrskanih straneh se ustavim pri Nomad Blue Camp, ponudbi mojega sovaščana Damjana,ki mi predlaga sestanek in mi pove vse podrobnostih o najemu. Seževa v roko….in sledi težko pričakovani petek 15.04. Pri Damjanu me je že čakal popolnoma nov Avtodom Ford SKY 20, ki je zelo prostoren in nudi veliko udobja. Moram priznati, da imam kar nekaj izkušenj z vožnjo kombija zato mi vožnja z avtodomom ni delala težav. Seboj sva imela Camping Cheque kartico, zemljevid in knjižico z opisi kampov. V soboto 16.04. zgodaj vstaneva (ob 4-ih) in polno opremljena odrineva iz Slovenije proti Avstriji in čez Nemčijo do kampa v Luxemburgu. Relacija je bila dolga cca. 1.300 km in za kar sva potrebovala dobrih 13 ur. Prenočila sva v campu Brikelt, ki je zelo lepo urejen, parcele so lepe in velike, prijaznost osebja super. Kamp je od glavnega mesta oddaljen 20 km.
potopis-001-4potopis-001-5 Naslednji dan 17.04. sva zgodaj odrinila. Pot naju je vodila skozi vasice Luxemburga . Moram priznati, da še tako lepo urejenih vasi in pa mesta nisem videl nikjer. Hiše so bile kot iz »škatlice«, raznobarvne, okolica hiš pa maksimalno urejena, nič razmetano, zelenice urejene. Ogledala sva si še glavno mesto, nato pa sva pot nadaljevala proti Parizu. Avtodom sva parkirala v Kampu International de Jablines, ki je oddaljen od Disneylanda 10km od centra Pariza pa 25 km. Kamp je zelo lep, ob njem sta dva jezera v katerih se kopajo in imajo razne vodne športe…. Midva sva vsak dan kolesarila okrog jezer (krog je cca. 10km). Na poti okrog jezer srečaš ogromno zajcev tako, da sva morala biti previdna, saj se sprehajajo kar po kolesarskih poteh in niso nič bojazljivi. V ponedeljek 18.04. sva odšla na avtobus (postaja je oddaljena 300 m od kampa) do železniške postaje (Disneylanda), vožnja je vzela cca. 15 min., nato PA SVA nadaljevala z vlakom do Pariza. V Parizu sva si ogledala vse značilnosti mesta, za prevoz sva uporabljala Metro in pa noge. V torek 19.04. sva obiskala Disneyland. potopis-001-6potopis-001-7potopis-001-8potopis-001-9potopis-001-10potopis-001-11potopis-001-12potopis-001-13potopis-001-14
Po dveh dneh hoje po Parizu in Disneylandu sva v sredo 20.04. odrinila proti Versaillu, kjer sva obiskala grad Chateau De Versailles. Grad se ponaša s čudovitimi vrtovi in parki. Pot sva nato nadaljevala proti Normandiji in sicer do mesta Le Havre. V mestu sva se ustavila za kratek čas, kavica, malo shoppinga in manjši ogled mesta z avtodomom. Pot naju je nato vodila dalje do naslednje destinacije in to je Mont Saint Michel, kamp Haliotis, kjer sva ostala dva dneva . Pokrajina je zelo lepa, urejene ceste, hiše…… S kolesom sva si ogledala Mont Saint Michel, ki je majhen skalnat otoček kilometer od severne obale Francije. Na njem stoji opatija, Abbaye du Mont Saint Michel, ki je enkraten in veličasten primer srednjeveške arhitekture. Srednjeveški gradbeniki so okoli 80 metrov visoke granitne skale piramidne oblike obdane s peščenimi sipinami in živim peskom,  nanizali stavbe opatije.  DEFINITIVNO VREDNO OGLEDA !!!!potopis-001-15potopis-001-16
V petek 22.04. sva v Garmin vnesla novo destinacijo in sicer kamp Le Pre Lombard, ki je na meji med Francijo in Andoro. Med vožnjo sva se peljala čez mesto Toulouse in mimo letališča ob katerem je ogromna AIRBUS -ova tovarna. Naredila sva cca. 850 km in se zvečer parkirala utrujena od vožnje v kampu. Sobota 23.04. zgoden zajtrk in že nadaljujeva proti Andori. Pojavi se prva težava z rahlim naletavanjem snega, ki se počasi spreminja v močno sneženje, na števcu za nafto pa je že tudi gorela rumena lučka, ter letne pnevmatike. Naslednje pol ure vožnje je bila moja najdaljša vožnja v tišini v celih 16-ih dneh. Končno pripeljeva do meje vsa zasnežena in nato čez tunel….in glej ga kot strela iz jasnega bencinska črpalka. Hitro ugotoviva, da imajo derivate cenejše kot v Franciji, nato sledi spust po zasneženi cesti v samo mesto Andore, ki je nekakšna »brezcarinska cona« in je ugodna za shopping. Po 2-h urah shoppinga (2,5l wiskeya 12€  ). Nadaljujeva po lokalni cesti v smeri Barcelone. Po 170 km prispeva v Barcelono in ob obvoznici zagledala ogromno tovarno avtomobilov SEAT. Garmin naju vodi po obvoznici ven iz Barcelone v smeri Valencije in po 25 –ih km prispeva v kamp 3 Estrellas. Za ogled Barcelone sva si vzela tri dni, za ogled sva uporabila primestni avtobus ter za sam ogled mesta kupila dvodnevno karto za panoramski ogled z avtobusom. Avtobus te popelje okrog vseh znamenitosti, le-te sva si jih tudi ogledala.potopis-001-17potopis-001-18potopis-001-19potopis-001-20potopis-001-21Ponedeljek 23.4. vstaneva, pojeva velikonočni zajtrk in odrineva z avtodomom v center Barcelone. Plan je bil parkirati avtodom na parkirišču in s kolesi naredili preostanek ogleda. Po uri pa pol iskanja parkinga ga končno najdeva (imajo označbe za parking za avtodome a parkinga ni…) vendar naju varnostnik odslovi z razlogom, da je parking poln. Nato obupava in nadaljujeva vožnjo na Costa Bravo. V knjižici camping cheque najdeva kamp La Masia, ki je tik ob mestu Blanes. Kamp je zelo lep, ima notranje in zunanje bazene, Wi-Fi ….. S kolesi si ogledala obalo, malo shoppinga po stojnicah.
potopis-001-22potopis-001-23V sredo 25.04 nova destinacija na navigaciji in to je Marseille. Po prevoženih 450 km prispeva v bližino mesta Marseille. Ko sva iskala kamp kjer bi prenočila pa nastane težava , saj v bližini ga ni oziroma ga najdeva v knjigi Kamping in karavaning 2011. Prispeva do kampa in prvo razočaranje na potovanju. Kamp je bil zelo majhen, nihče ni govoril angleško, nobene restavracije. Vseeno prenočiva in nato zgodaj zjutraj odrineva proti mestu Marseille. Avtodom parkirava na zavarovanem parkirišču in sledil je ogled mesta s kolesi. Po slabih dveh urah se vrneva na parking in ko plačava parkirnino……9,30 € za slabe dve ure…. Uf….odrineva naprej v smeri St Tropez in se ustaviva v kampu Selection Camping.potopis-001-24potopis-001-25
S kolesom sva si ogledala obalo in bližnje mesto. Naslednje jutro je sledil ogled mesta St. Tropez. Počasi pa gredo dnevi h koncu, zato se odpraviva proti Italiji in sicer do Gradskega jezera v Kamp Bella Italia. Kamp je zelo velik in lep, nahaja se ob jezeru in zelo blizu zabaviščnega parka Gardaland. Zelo lepe so sprehajalne in kolesarske poti. In nato je prišel zadnji dan….in že se voziva proti domu z zelo lepimi spomini na prvi dopust z avtodomom…..[/tab_item] [tab_item title=”GALERIJA SLIK”][nggallery id=12][/tab_item] [/fusion_old_tab]